pagina_banner1

Perchè u PTFE pò sustene a temperatura alta?

U primu hè perchè u so puntu di fusione hè di circa 327 gradi Celsius, chì hè assai più altu di quellu di PE (~ 130) è PVDF (~ 177) cù strutture simili. U fattore chjave chì determina u puntu di fusione hè a forza trà a catena è e molécule di a catena. , Ancu s'è u fluoru hà altu electronegativity, ma da a struttura chimica di PTFE, i mumenti dipole sò annullati trà l'altri, per quessa hè una sustanza non-polar è ùn pruduce micca una forza d'orientazione evidenti, chì significa chì a forza di dispersione hè l'effettu principale. , Hè ragiunate dì chì u puntu di fusione di PTFE ùn deve esse tantu più altu ch'è quellu di PE, ma l'alta densità di l'elettroni di fluoru face chì sti atomi di fluoru strettamente disposti anu repulsione mutuale è effettu impedimentu stericu, cusì chì a conformazione di a catena molekulari. presenta una struttura di spirochete, piuttostu cà u mudellu di zigzag piatta cumuni in polimeri saturati, chì facilita l'impilamentu più efficaci di catene moleculari per furmà cristalli, è a riduzzione di a distanza di separazione trà e catene impilate multiplica e forze intermoleculari è cusì aumenta u puntu di fusione. .

U sicondu hè a stabilità di PTFE à alta temperatura. Per i polimeri, unu di i mutivi principali per a degradazione di u rendiment è a toxicità hè a descomposizione di ligami in molécule petite. Siccomu i ligami CF sò assai stabili, i ligami CC nantu à a fase di a catena principale Relativamente parlante, hè più propensu à a rottura, ma per via di l'esistenza di CF, pruduce un effettu di iperconjugazione nantu à u so CC vicinu (l'orbitale anti-bonding di CF). CF et l'interaction orbitale de liaison de CC), qui améliore également la résistance de la chaîne principale à haute température/lumière. À u listessu tempu, l'effettu di l'iperconjugazione porta l'energia potenziale più bassa di l'ortho position (gauche) cà l'anti position (anti), chì spiega ancu perchè ancu s'ellu ci hè repulsion electrostatic trà fluorines, sò sempre affettati da l'energia potenziale. I vantaghji di l'atomi di fluoru sò offset in modu chì l'atomi di fluoru ponu esse disposti assai vicinu in u PTFE.

Quelli l'atomi di fluoru strettamente disposti anu una struttura ottaedrica cumpleta, per quessa ùn sò micca boni donatori di elettroni o accettatori di elettroni. Impurtanu strettamente a catena principale relativamente fragile in u mità, cum'è furmendu una film protettiva. Resistente à l'attaccu chimicu, dà PTFE una resistenza chimica eccellente. Un'altra cunsequenza di l'arrangiamentu strettu hè l'energia di a superficia bassu, cusì chì u PTFE ùn hà micca assai attrazione per e molécule straniere, per quessa ùn hè micca appiccicosu.


Tempu di Postu: Aug-29-2022